Stookrs b.v.

Om u beter van dienst te kunnen zijn en voor het tonen van relevante advertenties, maakt Stookrs b.v. gebruik van functionele, analytische, social media, advertentie, affiliate en tracking cookies en vergelijkbare technologie, die door Stookrs b.v. of derden worden geplaatst. Nadere informatie over deze cookies kunt u vinden in onze cookies policy. Door op "Ik ga akkoord" te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van al deze cookies bij bezoek aan deze site of andere websites van Stookrs b.v.. Hier vindt u onze privacy statement verklaring.

Alles weigeren Accepteer selectie
MELD JE NU AAN VOOR ONS INITIATIEF!
Skip navigation
Stookrs b.v.
  • Onze missie
  • Werkwijze
  • Onze producten
  • Blog
  • Wij zijn Stookrs
  • Winactie
  • FAQ
  • Contact

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een reservering plaatsen bij de Stookrs is erg makkelijk en gebruiksvriendelijk. Hieronder staan alle stappen van het bestelproces beschreven.

De stappen van het bestelproces bij Stookrs:
1. Op de productpagina kunt u het aantal exemplaren aangeven (De prijzen zijn inclusief BTW);
2. Klik op reserveer;
3. Vul al uw gegevens in en bevestig de bestelling;

Mocht het niet lukken om een bestelling te plaatsen, stuur dan een e-mail naar info@stookrs.nl. We helpen u graag verder.

Hoe werkt retourneren?

Indien u niet tevreden bent over uw bestelling of als de pellets niet aan uw verwachtingen voldoen, vragen wij u vriendelijk om ons hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen door een e-mail te sturen naar info@stookrs.nl. Als het product niet van de gewenste kwaliteit is, stuur dan wat foto's mee, zodat we de klacht intern kunnen beoordelen.

Klachtenafhandeling:
Na ontvangst van uw melding zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. Als u na levering merkt dat de bestelling niet in orde is, verzoeken wij u om de pallet niet af te stapelen en te wachten op nadere instructies van onze medewerkers. De pallet kan eventueel nog omgeruild worden.

Retourvoorwaarden:

  • Klachten dienen binnen 14 dagen na levering schriftelijk aan Stookrs.nl te worden gemeld.
  • Zonder voorafgaande toestemming van Stookrs.nl mogen de goederen niet worden teruggestuurd.
  • Als u de geleverde goederen wilt ruilen, zijn de transportkosten (zowel bezorg- als retourkosten) voor uw rekening.
  • Direct nadat de goederen zijn geleverd bent u zelf verantwoordelijk voor het goed en droog opslaan van de goederen.
  • Bij aangebroken pallets vervalt het recht op reclamatie.
  • We zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Als we meer tijd nodig hebben, zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
Wat zijn jullie betaalmethodes?

Hier kunt u vinden hoe u uw bestelling kan betalen bij Stookrs. U kunt al uw bestellingen betalen met iDeal, Bankcontact.
Wanneer uw betaling via iDeal of Bankcontact mislukt kunt u het bedrag ook overmaken. Mocht u het geld overmaken, gelieve dit te melden per e-mail.

Wat is jullie levertijd?

Dit is volledig afhankelijk van het animo op het betreffende product. Wij kopen pas in bij voldoende inkoopvolume. Zo ben jij verzekerd van de beste prijs. Gemiddeld ligt dit tussen de 1 en 3 weken.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Stookrs maakt gebruik van een landelijke transporteur, die voornamelijk vrachtwagens inzet. Ook bieden wij de mogelijk om uw pelletkorrels op een afgesproken tijd te komen afhalen in ons magazijn in Breda.

Waar wordt de pallet neergezet?

In principe wordt de pallet naast de vrachtwagen op de stoep geplaatst. Er is echter veel mogelijk in overleg met de chauffeur, afhankelijk van de bereikbaarheid van de gewenste afleverplek en of het pad ernaartoe verhard en vlak is. Het is belangrijk op te merken dat Stookrs niet verantwoordelijk is voor de juiste plaatsing van de pallet.

Waar laat ik de overgebleven pallet?

Wij kunnen de pallets helaas niet mee retour nemen. Wij adviseren om de pallet klein te maken en te gebruiken als aanmaakhout.

Ik ben niet tevreden wat nu?

Gelieve de pallet niet af te stapelen. Neem in plaats daarvan contact op met onze klantenservice en bekijk ons retourbeleid voor meer informatie.

Over Stookrs

Waarom zijn jullie zo goedkoop?

Wij kopen collectief groot in bij de producent zonder tussenkomst van de groothandel.

Waarom planten jullie bomen?

Wij geloven dat het stoken van biomassa niet 100% CO2 neutraal is. De energie die wordt verbruikt voor de productie en transport van biomassa wordt gecompenseerd door het planten van bomen bij iedere batch. De hoeveelheid bomen is afhankelijk van de batch.

Waar kopen jullie je producten?

Wij kopen onze producten binnen Europa.

Kwaliteit

Wat betekent gecertificeerd?

Wanneer houtpellets voorzien zijn van een keurmerk, is de kwaliteit gegarandeerd. Dit betekent dat er minder schadelijke stoffen vrijkomen bij verbranding en dat ze efficiënter verbranden. Dit is belangrijk om te voorkomen dat de kachel snel vervuilt raakt.

Onze houtpellets hebben de hoogste certificering en worden gemaakt van reststromen uit de meubelindustrie.
Wij werken uitsluitend met de beste en hoogste en zuiverste kwaliteit waarvan de bron bekend is.

Hebben al jullie producten een keurmerk?

Bij alle producten op onze website staat vermeld welke keurmerken van toepassing zijn. Al onze producten hebben altijd de hoogste certificering.

WIJ ZIJN STOOKRS

De beste aanbieding voor pelletkorrels. Ook wij zijn echte Stookrs maak kennis.

Webshop Trustmark

Contact info@stookrs.nl
Stookrs b.v.
KVK-nummer: 90837126
Rudonk 2C 4824 AJ, Breda
Afhaalmagazijn
Onderwaard 17
5324 JV
Ammerzoden
Bezoek op afspraak
Heb je een vraag?
Neem contact met ons op.
Quick links
FAQAlles over pelletsVoorwaardenRetourKlachtenWerkwijzeWij zijn Stookrs
Quick links
FAQAlles over pelletsVoorwaardenRetourKlachtenWerkwijzeWij zijn Stookrs
2025 © Created by Postads. Alle rechten voorbehouden.
|Cookies|Privacy|Houtpellets België|Houtpellets|Cookies aanpassen